Grąžinimas ir garantija

Grąžinimas ir garantija

Grąžinimo sąlygos

Jei norite grąžinti akinius visada pirmiausia praneškite elektroniniu paštu info@clic.lt.

Kad produktą gavote sugadintą ar pažeistą iškart praneškite kurjeriui, bei jį kartu užfiksuokite. Mes padarysime viską, kad naują produktą gautumėte kuo greičiau.

Gavus produktą su gamyklos defektu, jį pakeisime nauju.

Parduotuvės www.clic.lt pirkėjai (vartotojai) turi teisę nenurodę priežasties atsisakyti prekės pirkimo ir pardavimo, pranešę apie tai pardavėjui per 14 dienų nuo prekės pristatymo arba atsiėmimo momento. 

Gavęs grąžintą prekę ir įvertinęs jos kokybę, Pardavėjas per 14 dienų nuo pranešimo apie pirkimo ir pardavimo sutarties atsisakymą gavimo, grąžina pirkėjui pinigus už prekę, arba pirkėjui pageidaujant pakeičia kita, nauja.

Prekė turi būti grąžinama originalioje pakuotėje (su instrukcija ir garantiniu talonu, jei jie buvo pristatyti su preke). Grąžinant būtina pranešti užsakymo numerį. 

Už grąžinamos prekės komplektaciją atsako pirkėjas. Jei prekė nesukomplektuota, pardavėjas nepriima grąžinamos prekės.

Jei pristatyta prekė neatitinka kokybės reikalavimų, pirkėjas gali kreiptis elektroniniu paštu info@clic.lt.

Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo pirkėjo (vartotojo) teisių, kurias, įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, nustato teisės aktai.


Į visus Jūsų klausimus mielai atsakysime elektroniniu paštu info@clic.lt
.

Nepavykus susitarti su pardavėju, prašymus ar skundus dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje – http://ec.europa.eu/odr/.


Brokuotos arba nepilnos komplektacijos prekės


Pirkėjas, norintis pateikti skundą dėl brokuotos ar nepilnos komplektacijos prekės, tai padaryti gali info@clic.lt
.


Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti tokią informaciją:

1) Prekės užsakymo numerį;

2) Prekės nuotrauką, brokuotos vietos nuotrauką (jei tai mechaninis pažeidimas ir įmanoma nufotografuoti);

3) Prekės pakuotės nuotrauką;

4) Aprašyti prekės broko, gedimo požymius ar įvardyti trūkstamą dalį.


Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti, kaip pageidauja, kad būtų išspręsta pretenzija:

a) Brokuotą prekę prašoma pakeista kokybiška preke; 

b) Ne pilnos komplektacijos prekę prašoma papildyti trūkstamomis komplektuojančiomis dalimis;

c) Prašoma grąžinti sumokėtus pinigus.


Išnagrinėjus pretenziją, atsakymas pateikiamas per 14 dienų. 


Pažeista siunta


Į namus pristatytos siuntos kokybę tikrinkite dalyvaujant kurjeriui. Jei pastebėjote, kad ji turi pažeidimų:

apie tai pasakykite prekes atvežusiam kurjeriui;

siuntos pristatymo dokumente pažymėkite, kad pakuotė turi pažeidimų ir kartu su kurjeriu užpildykite Pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktą;

patikrinkite pakuočių viduje esančias prekes ir, jei jos pažeistos, pažeidimus užfiksuokite nuotraukose. Nuotraukos bus reikalingos prekių grąžinimo procedūrai;

jei pakuotė nepažeista, dalyvaujant kurjeriui prekių tikrinti nereikia. Jei priimate siuntą ir pasirašote dokumentus, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.